בלוג

ביגוד ריצה לחורף – איך לבחור ביגוד ריצה לקור?

  • בית
  • בלוג
  • ביגוד ריצה לחורף – איך לבחור ביגוד ריצה לקור?

ביגוד ריצה לחורף – איך לבחור ביגוד ריצה לקור?

ציוד ריצה לחורף

ביגוד ריצה לחורף
איך לבחור ביגוד ריצה לקור?

אם עד היום מזג האוויר החורפי היווה סיבה לוותר על אימון ריצה, אז עכשיו נגמרו התירוצים – ביגוד ריצה לחורף המותאם לגברים ונשים עכשיו אצלנו באתר. עזבו את הפוטרים הנספגים בגשם ומקשים על הריצה, או הסווטשרים העבים והחונקים, שמציקים בצוואר בכל תנועה. כיום תוכלו לרכוש ביגוד קל, מותאם לספורט ופעילות אקטיבית, אשר שומר על חום גופכם ומגן מפני רוחות ומזג אוויר פחות סימפטי.

הכירו את מכנסי הריצה לחורף

אנו מחזיקים מגוון רחב של ביגוד ריצה לחורף, אשר מתאים למקצוענים וחובבנים כאחד. כיום תוכלו למצוא מכנסי ריצה מבד פליז דק עם ריפוד בירכיים המשפר את הנוחות, ופנימית פליז למניעת השפעות רוח קרה ולחימום מיטבי של הגוף. או מכנסי ריצה קלים יותר, המותאמים במיוחד לתנועת הגוף במהלך ריצה, עם אריג מיוחד הדוחה זיעה ומאפשר אוורור (אך גם שומר על חום). רוב בדים אלו מיועדים לחורף: הם מתייבשים במהירות, ומאפשרים לא רק התמודדות מיטבית עם זיעה אלא גם בפעילות תחת גשם.

מכנסי ריצה לחורף

ומה עם חולצת ריצה המותאמת למזג האוויר?

בנוסף למכנסיים, אנו מחזיקים במלאי של חולצות המיוצרות מאריגים מיוחדים אשר נועדו לשמור על הטמפרטורה שלכם ועדיין נחשבים לבדים נושמים ומיטיבים. התפרים בחולצות אלו מיועדים להקטנת חיכוך עם הגוף ככל הניתן, כך שהגוף מוגן מפני שפשופים לא נעימים ותחושות מציקות במהלך הפעילות. חולצות ריצה אלו לרוב גם עשויות בשילוב עם טכנולוגיה מיוחדת לשמירה כנגד חיידקים הגורמים לריחות לא נעימים.

חולצות ריצה לחורף

אביזר חובה: מעיל רוח המיועד לריצה

מלבד למכנסיים וחולצה, תוכלו לרכוש מעילי רוח ייעודים לספורט וריצה. מדובר במעיל רוח קל במיוחד, אך עדיין יעיל מאוד בשמירה על טמפרטורת הגוף ומניעת חדירת רוח. עם זאת, המעיל אינו חונק, מאפשר פליטת זיעה באופן מיטבי, ומאפשר חום לצד תנועה חופשית לחלוטין. מעילים כאלו יכולים להתאים לרוח קלה, אך גם להגנה מפני גשם או אפילו שלג. לרוב הם מגיעים עם כיסים ו/או רוכסן, ואם חם לכם מידי לאורך הריצה ישנם דגמים שאפשר להוריד ולקפל כך שייכנסו לכיס ייעודי.

העונה הקרה והגשומה מביאה עימה גם את הצורך להתלבש ולהצטייד בהתאם עבור אימוני ריצה ופעילויות ספורטיביות אחרות. בחנות ובאתר של פרוראנר תזכו במענה שלם ומתקדם לצרכי האימונים שלכם עם מבחר עשיר, איכותי ומתקדם של ציוד וביגוד חורף לגברים ונשים בשלל דגמים ומידות.

מעילי רוח

ביגוד חורפי קל וספורטיבי

אם הגעתם לשלב בו ציוד וביגוד פשוט לאימוני ריצה כבר לא מספק אתכם, בחנות שלנו תמצאו שלל מוצרים איכותיים ומתקדמים לעונה הגשומה, שישפרו פלאים את טיב האימונים שלכם בחורף. באתר ובחנות שלנו תמצאו מגוון רחב של ציוד וביגוד חורף פרימיום קל ונוח, השומר על חום הגוף, מגן מפני פגעי אוויר ורוחות וייעודי לפעילות אקטיבית וספורטיבית.

 

ציוד ריצה לחורף

מגוון ציוד וביגוד לחורף

הציוד והביגוד שתמצאו בחנות שלנו כולל מבחר גדול של מוצרים לגברים ונשים, בשלל דגמים ומידות, לרבות:

מכנסיים – מגוון סוגים ודגמים של מכנסי ריצה ייעודיים לעונת החורף, יעילים גם כשיורד גשם ומתייבשים במהירות, מספקים מענה לצרכי אימון חובבנים ומקצועיים. מכנסי ריצה קלילים מאריג ייחודי ומתקדם השומר על חום הגוף, דוחה זיעה ואוורירי, המחממים את הגוף ומונעים חדירת רוחות ואוויר קר.
חולצות – מגוון דגמי וסוגי חולצות לחורף מאריגים מובחרים ומתקדמים, שהינם גם נושמים וגם שומרים על חום הגוף. התפרים מסייעים באופן ניכר להקטנת חיכוך ובמניעת שפשופים בעת פעילות גופנית בחוץ. כמו כן, רבים מדגמי החולצות שלנו לנשים וגברים דוחים חיידקים ומונעים הצטברות ריחות שאינם נעימים. בין היתר תמצאו אצלנו חולצות העשויות מצמר מרינו השומרות היטב על חום הגוף.
מעילי גשם ורוח – אנו גם משווקים מעילי רוח ספורטיביים קלי משקל, שאינם חונקים, פולטים זיעה, מונעים חדירת רוחות, גשם ושלג ותורמים לשמירת חום הגוף. כמו כן, מרבית הדגמים כוללים כיסים  חיצוניים שניתן לקפל לתוכם את המעיל לגודל הנכנס לכיס. בנוסף, מעילי הגשם שאנו משווקים הינם חסיני מים ורוח עם 13 אלף עד 20 אלף מ"מ ספיגה.
ציוד נוסף – יש לנו עוד מגוון פריטי ביגוד וציוד מתאימים לאימוני חורף לרבות גרביים מחממות, כפפות ריצה, חגורות ריצה, ועוד.

הזמנת ציוד וביגוד חורף

לנוחיותכם ניתן להזמין ציוד וביגוד חורף דרך האתר וגם דרך החנות הממוקמת בכנרת 13, בני ברק. כמו כן לביצוע הזמנות וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו  במרכז או צרו איתנו קשר בטלפון 03-5545453 או במייל [email protected].

BODYGLIDE למניעת שפשפות בריצה

70 49

Hoka Challenger ATR 5 נעל ריצה משולבת לגברים הוקה

629 447

Ice Power Cold Gel + MSM 100mg

127 90

Ice Power Cold Gel + MSM מ"ג 200

200 142

Ice Power Hot Warm Gel 75ml

107 76

Ice Power Sport Spray

141 100

Ice/Hot to go RUN FREE

279 198

INOV 8-RACE ULTRA™ 270 W נעלי ריצת שטח לנשים

391 199

INOV-8 F-LITE 235 V2 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

433 299

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

INOV-8 RACE ULTRA 290 נעלי ריצה לשטח

361 217

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות
Sidebar
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.

מתלבט איזה נעל לבחור?
דבר עם מומחה לנעלי ריצה
ללא עלות!