בלוג

חזיות ריצה מומלצות

חזיות ריצה מומלצות

איך לבחור חזיות ספורט?

כל אישה, ללא קשר למידת החזייה שהיא לובשת, מוכרחה להחזיק גם בחזייה מותאמת לריצה.  המבנה של חזה האישה מורכב מרקמות מאוד עדינות שכל זעזוע אגרסיבי יכול לפגום וליצור קרעים ברקמות אלה. בהיעדר חזייה עם בולם זעזועים יש חשש שהרקמות יפגמו ומראה החזה יראה נפול.   בנוסף, כל תזוזה של החזה בזמן פעילות ספורטיבית בלי חזייה או גוזיית ספורט שתומכת בחזה, עלולה להיות מכאיבה ולגרום למיחושים רבים. חזיות ספורט מומלצות לכל פעילות ספורטיבית, להליכה, ריצה ולכל אימון והם המענה המושלם עבור כל אישה שרוצה ליהנות מאימון גופני יעיל.

איך בוחרים חזיית ריצה? 

בכל חיפוש אחר חזיות ריצה מומלצות יש להגדיר את הגודל של החזה ואת העוצמה של הפעילות  הפיזית שמעוניינים לעסוק בה. רוב חברות הספורט בימינו מייצרות את הדגמים שלהן בהתאם לפעילות הספורטיבית ומייעדות את ייצור החזיות והגוזיות לחזיית ריצה או חזייה שמיועדת לכל ספורט אחר, זאת על מנת שהאישה תצליח לבחור בקלות את גוזיית הריצה /הספורט שלה.  

טיפים לחזיית ספורט משלמת

לאחר שמצאתן חזיית ריצה עם בולם זעזועים במידה הנכונה ושמתאימה לענף הספורט הספציפי, חשוב בזמן המדידה של החזייה להתייחס לכמה פרמטרים:   *החזייה צריכה להיות הדוקה יותר מחזייה רגילה. יש לקחת נשימה עמוקה ולוודא שהנשימה נוחה. במידה ויש לחזייה סוגר, מומלץ לסגור בסגירה האמצעית.   * כדי להיות בטוחה שלבשת את החזייה במידה המתאימה, יש להרים ידיים ולוודא אם הרצועה התחתונה מתרוממת. אם כן, את זקוקה למידה קטנה יותר או שתצטרכי לסגור את הסוגר האחרון.   * בדקי שמנח הרצועות בגב לא מאפשר לעודפי עור לסגת, והעור והרצועה נמצאים בקו אחיד. * חשוב שבד החזייה יראה חלק, בלי קפלים, אחרת הקאפ יכול להיות גדול מדי. * אל תתביישי, תקפצי ותנועי מעט בחלל על מנת להרגיש עד כמה החזייה תומכת תמיכה מלאה. מחפשת חזיית ספורט איכותית שמתאימה בדיוק לסוג הספורט שבו את עוסקת? אצלנו ב- prorunner תוכלי למצוא דגמים רבים של גוזיות וחזיות ספורט במידות שונות ועוד מגוון רחב של אביזרי ספורט. כמו כן, תוכלי לקבל ייעוץ והכוונה בכל רכישה שלך.

BODYGLIDE למניעת שפשפות בריצה

70 49

GU – Energy Gel ג'ל אנרגיה

8 7

Hoka Challenger ATR 5 נעל ריצה משולבת לגברים הוקה

629 428

Ice Power Cold Gel + MSM 100mg

127 86

Ice Power Cold Gel + MSM מ"ג 200

200 136

Ice Power Hot Warm Gel 75ml

107 73

Ice Power Sport Spray

141 96

Ice/Hot to go RUN FREE

279 190

INOV 8-RACE ULTRA™ 270 W נעלי ריצת שטח לנשים

391 199

INOV-8 F-LITE 235 V2 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

433 299

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות
Sidebar
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.

מתלבט איזה נעל לבחור?
דבר עם מומחה לנעלי ריצה
ללא עלות!