בלוג

נעלי הרמת משקולות או קרוספיט מומלצות

נעלי הרמת משקולות או קרוספיט מומלצות

נעלי הרמת משקולות או קרוספיט מומלצות

לאחרונה יותר ויותר אנשים מבקשים להתאמן בשיטת אימוני קרוספיט. שיטה זו משלבת כמה ענפי ספורט יחד  – הרמה של משקולות, התעמלות קרקע, אימוני ריצה, קפיצה בחבל, אירובי ועוד. חשוב מאוד לבחור נעליים מתאימות לכל האימונים הללו ולכן נעלי ספורט קרוספיט הן אלה שיתנו את המענה המושלם.

נעל קרוספיט מומלצת לסוג אימונים אלה כי היא מעניקה תמיכה אידיאלית לרגל, יש לה סוליה שטוחה ולא גמישה מה שמקל על רוב סוגי התנועות, עם זאת נעליים למרימי משקולות יהיו שונות בתכלית מנעלי קרוספיט ועל כך נרחיב.

טכנולוגיה חדשנית

נציין שרובנו עושים שימוש תדיר בנעלי ספורט שמיועדות בעיקר לריצה, נעליים איכותיות, שתומכות היטב ברגל, אך הן לא בנויות לאימון קרוספיט שמשלב כמה טכניקות, והן אף שונות מנעלי הרמת משקולות מקצועיים. נעליים לקרוספיט מצוידות בעקבים קשיחים ומעט מורמים מה שמסייע למעבר כוח מאזור הרגל כלפי מעלה, עם אחיזה איתנה של העקב.

בנוסף, נעלי קרוספיט לא מחליקות בזמן טיפוס על חבל כיוון שיש להן סדקים מיוחדים בסוליה שמעניקים אחיזה טובה גם בזמן הטיפוס. יתרון נוסף לנעלי קרוספיט, שהן עמידות לזמן ממושך ולא נקרעות מכל שפשוף או לחץ שמופעל עליהן בזמן האימונים המסיביים.  

נעליים לאימוני קרוספיט

נעליים להרמת משקולות

נעלי ספורט להרמת משקולות יהיו מיועדות למי שמתאמן רק בספורט הנפת משקולות. נעליים למרימי משקולות הן ייחודיות למשקל גבוה עם מוט, בשל ההגבהה שלהן בעקב, כך שהמוט צריך לעבור פחות מרחק וזה מה שלמעשה יקל על ההנפה, נדגיש כי נעליים אלו לא מתאימות לאימון קרוספיט.

אז איפה קונים נעלי הרמת משקולות? איפה קונים נעלי קרוספיט? והיכן נמצא נעלי קרוספיט מחיר טוב? נעלי הרמת משקולות מחירם לא זול אך חשוב לזכור שהן מספקות מענה מושלם. לעומת זאת, טווח המחירים של נעלי קרוספיט נע לפי יצרן ודגם ותמיד אפשר למצוא מבצעים.

מחפשים נעלי קרוספיט או אולי דווקא נעליים להרמת משקולות אולימפית? אצלנו ב-אתר הבית תמצאו מגוון של נעליי ספורט שמיועדים למנעד של ענפי ספורט. כולם מגיעים בדגמים וגוונים ייחודים ומעניקים תמיכה והגנה מלאה לכל רגל.

BODYGLIDE למניעת שפשפות בריצה

70 49

Hoka Challenger ATR 5 נעל ריצה משולבת לגברים הוקה

629 447

Ice Power Cold Gel + MSM 100mg

127 90

Ice Power Cold Gel + MSM מ"ג 200

200 142

Ice Power Hot Warm Gel 75ml

107 76

Ice Power Sport Spray

141 100

Ice/Hot to go RUN FREE

279 198

INOV 8-RACE ULTRA™ 270 W נעלי ריצת שטח לנשים

391 199

INOV-8 F-LITE 235 V2 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

433 299

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

INOV-8 RACE ULTRA 290 נעלי ריצה לשטח

361 217

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות
Sidebar
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.

מתלבט איזה נעל לבחור?
דבר עם מומחה לנעלי ריצה
ללא עלות!