בלוג

נעלי ריצה לפלטפוס

נעלי ריצה לפלטפוס

פלטפוס (תופעה בה כף הרגל שטוחה יחסית) הינה מגבלה רפואית נפוצה ביותר, ובניגוד למיתוסים רבים – היא יכולה להופיע כמעט בכל גיל. הקשתות, האורכית והרוחבית, תפקידן הביומכני הוא לייצב ולהגמיש את כף הרגל, כמו גם לשפר בלימת זעזועים ולהקל על הדריכה. במקרים של פלטפוס, נוצר מצב בו קשת כף הרגל נמוכה או שטוחה מידי, וזה מקשה על פעילות גופנית ממושכת כגון הליכה או ריצה. מסיבה זו, מיוצרים נעלי ספורט לפלטפוס המיועדות להקלה על הסובלים ושיפור יציבתם לכדי הליכה נוחה ונטולת כאבים וקשיים מיותרים.

על סוגי הפלטפוס וצורת הרגל

ישנן שתי צורות של פלטפוס: מולד ונרכש. פלטפוס מולד ניכר עוד מלידה או מתפתח לאורך הילדות, עד למעין התייצבות בסוף גיל ההתבגרות. פלטפוס נרכש, לעומתו, עלול להופיע כתוצאה מבעיה או פציעה ברגל, ולעיתים גם בשל מחלות שונות כגון סכרת. כך או כך, חשוב לאבחן את הפלטפוס, ע"י אורתופד של קופת חולים ולהיעזר בו במציאת פתרונות מתאימים. לעתים יש גם צורך להתאים מדרסים במכון אורטופדי.

רוב האנשים הסובלים מפלטפוס מוצאים פתרון מוצלח בבחירת נעלי ספורט לפלטפוס איכותיות, אשר תצורתן הייחודית מאפשרת הקלה משמעותית ותמיכה בכף הרגל באופן הנכון. למשל, ישנן נעלי ריצה  קריסה פנימית המיועדות להתמודד עם בעיות של קשת נמוכה בכף הרגל במצבי ריצה. למעשה מדובר בנעליים אשר מתקנות את היציבות של הרץ ומקלות עליו במהלך הריצה. בחירת הנעליים הנכונות למבנה כף הרגל הספציפי של הלקוח יכולה לשפר באופן ניכר את חוויית ההליכה, הריצה וכדומה.

נעלי ריצה לפלטפוס

התאמת נעלי ספורט לכף הרגל שלכם

כיום, בניגוד לפעם, בחירת נעלי ספורט לפלטפוס הינה משימה פשוטה בהרבה. כך תוכלו, למשל, למצוא משהו ספציפי כמו נעלי ריצה לקריסה פנימית לגברים ולנשים אשר מספקות תמיכה לקשת כף הרגל ומייצבות את הרץ וזאת במחיר נוח לכל כיס. עד לפני מספר שנים, רכישה של נעל כזו בישראל הייתה יכולה להיות אתגר של ממש, אך כיום קיים מבחר מרשים ומגוון בכל חנות ריצה מקצועית.

אם אתם זקוקים לנעלי ספורט המותאמות לבעיות פלטפוס, קשת כף רגל נמוכה או קריסה פנימית/חיצונית – התקשרו עוד היום ל-PRORUNNER, והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכם על כל שאלה בנושא. הטלפון שלנו: 03-5545453.

BODYGLIDE למניעת שפשפות בריצה

70 49

GU – Energy Gel ג'ל אנרגיה

8 7

Hoka Challenger ATR 5 נעל ריצה משולבת לגברים הוקה

629 428

Ice Power Cold Gel + MSM 100mg

127 86

Ice Power Cold Gel + MSM מ"ג 200

200 136

Ice Power Hot Warm Gel 75ml

107 73

Ice Power Sport Spray

141 96

Ice/Hot to go RUN FREE

279 190

INOV 8-RACE ULTRA™ 270 W נעלי ריצת שטח לנשים

391 199

INOV-8 F-LITE 235 V2 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

433 299

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

פוסטים קשורים

One thought on “נעלי ריצה לפלטפוס

  1. בילי הגיב:

    שלום רב,

    איזה דגם הוא הטוב ביותר לפלטפוס עם קריסה פנימה שגורמת לכאבים בכפות רגליים.
    תודה
    בילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות
Sidebar
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.

מתלבט איזה נעל לבחור?
דבר עם מומחה לנעלי ריצה
ללא עלות!