בדף זה ריכזנו עבורך תשובות לשאלות שעשויות לסייע לך בהכרת מבנה האתר,
תהליך ההזמנה והאפשרויות העומדות בפנייך באתר פרוראנר
בנוסף, ישנן שאלות ותשובות כלליות נוספות המופיעות מטה לנוחותך.
במידה ולא מצאת מענה לשאלתך.

נשמח לעמוד לרשותך בטלפון- 03-5545453 במהלך שעות הפעילות בין השעות 09:00 ל- 19:00 מיום א' עד ה'

מהו החשבון שלי?
במסגרת הרשמתך לאתר, תיצרו כרטיס ובו פרטייך האישיים. במסגרת "החשבון שלי" תוכלו תמיד לעדכן את פרטיכם האישים, פרטי משלוח, כתובת ולשנות את סיסמת הכניסה לאתר. בנוסף, תוכלו לבדוק סטאטוס הזמנות שביצעתם.
מהו סל הקניות?
בסל הקניות נאספים המוצרים שבחרת באתר וסימנת "הוסף לסל". סל הקניות ירכז עבורך את מספר הפריטים, את המידע אודותיהם ואת בחירתך לגבי המידה, הצבע והכמות הרצויה. בכל שלב ניתן להוסיף פריטים נוספים, להסיר פריטים אחרים שהתחרטת לגביהם או לשנות את ההגדרות של כל אחד מהם ולבצע הזמנה באמצעות לחיצה על כפתור "קופה" שנמצא בתחתית סל המוצרים. ניתן לבדוק את סטאטוס "סל הקניות" באמצעות לחיצה על כפתור זה הנמצא בראש כל עמוד בצד ימין. ליד אותו סימון יופיעו גם מספר הפריטים שצירפת עד כה לסל.

האם עליי להירשם לאתר בכדי לרכוש מוצרים?
כן. בכדי לרכוש מוצרים באתר, יש להירשם תחילה ולאשר שקראת את תקנון האתר.
בהרשמתך לאתר הינכם מאשרים כי קראתם את התקנון ומסכימים לתנאיו.

כיצד אוכל לוודא כי תהליך הרכישה בוצע בהצלחה?
בתום תהליך הרכישה יופיע מסך ובוא אישור על ביצוע ההזמנה והתשלום.
לאחר מכן יישלח אלייך מייל, לכתובת המייל שציינת ובו מספר ההזמנה, פרטי ההזמנה והתשלום שביצעת.

במידה ולא קיבלתי אישור על תשלום – מה עושים?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5545453 במהלך שעות הפעילות (יום א' עד ה' בין השעות 09:00 ל 19:00) בשעות אחרות ניתן לפנות אלינו בכתב באמצעות דף יצירת קשר או באמצעות משלוח מייל לכתובת tzahi@prorunner.co.il

ונשמח לחזור אלייך בהקדם, במהלך שעות הפעילות ולבדוק את הנושא.

האם ניתן לקבל משלוח למקום העבודה?
בהחלט. יש לציין את כתובת מקום העבודה ככתובת למשלוח ההזמנה, ולספק מידע מדויק כגון מספר כניסה, קומה, שם משרד, שם איש קשר/ מזכירה אליה יש לפנות, זאת על מנת לאפשר לשליח לספק את ההזמנה ביעילות המרבית. כמו כן, ניתן לרכז מספר הזמנות של עמיתים לעבודה ולבצע שליחות אחת מרוכזת. לשם כך יש ליצור קשר טלפוני עם מרכז ההזמנות בטל, 03-5545453 במהלך שעות הפעילות ולעדכן אותנו על כך עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנות באתר.
שימי לב, אספקה למקום העבודה מתבצעת באמצעות שליח בלבד.
מה עושים אם השליח הגיע ולא הייתי בכתובת שמסרתי?
יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטל' – 03-5545453 לקביעת מועד אספקה חדש.
עלות המשלוח הנוסף תיגבה ממך במועד זה, באופן טלפוני.

מתי מתבצע חיוב התשלום?
מועד התשלום מתבצע בהתאם למועד חיוב חברת כרטיסי האשראי.

כיצד ניתן לשנות סיסמא?
ניתן לשנות סיסמא וליצור סיסמא חדשה בדף החשבון לי תחת הסעיף "שינוי סיסמא"

מה עושים אם שכחתי סיסמא?
ניתן לבקש לשחזר סיסמא באמצעות כניסה לאתר ("כניסה"), המופיע בצד ימין למעלה בדף הבית תחת החשבון שלי, למלא את שמך וכתובת המייל וללחוץ על הלינק "שכחתי סיסמא".
הסיסמה תישלח אלייך לכתובת המייל שמופיעה בחשבונך
.
כיצד ניתן לשנות פרטים נוספים דוגמת כתובת?
באפשרותך לשנות פרטים אישיים בדף "החשבון שלי".
במידה וברצונך לציין כתובת שונה למשלוח הזמנה (לדוגמא כתובת מקום עבודתך) אנא צינו זאת בתהליך ההזמנה. אין צורך לשנות את הכתובת בחשבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *