בלוג

חזיות ספורט במידות גדולות

חזיות ספורט במידות גדולות

עוסקת בפעילות ספורטיבית ומחפשת חזיית ספורט מומלצת לחזה גדול? מתקשה למצוא חזיות ספורט במידות גדולות איכותיות, יפות ונוחות שאינן חזיית ספורט עם ברזלים? באתר המוביל של פרוראנר תזכי למענה שלם עם מבחר מגוון ואיכותי של חזיות ספורט מידות גדולות שעושות את כל ההבדל. 

שלל חזיות ספורט מידה גדולה 

באתר שלנו תמצאי מבחר גדול של חזיות ספורט במידה גדולה הכולל בין היתר את הדגמים הבאים:

  • חזיית ספורט איכותית לחזה גדול של המותג המוביל מיזונו מדגם Support Bra. מדובר בחזייה עם ריפוד נשלף במידות של עד אקסטרה לארג', מעולה לכל פעילות ספורטיבית לרבות ריצה ואימונים, מספקת רמה גבוהה של תמיכה.
  • חזיית ספורט מידה גדולה מבית מיזונו מדגם אלפא, מגיעה עד מידה של אקסטרה לארג'. מדובר בחזייה עם תמיכה יחסית קלה בעלת רמה גבוהה של בקרת לחות הכוללת רשת בגב שמנדפת זיעה ומאפשרת לעור הגוף לנשום. כמו כן החזייה כוללת רצועה אלסטית נוחה ורכה בחלקה התחתון.
  • חזיית ספורט חזה גדול מומלצת במיוחד של המותג Shock Absorber מדגם Ultimate Run Bra שפותחה במיוחד עבור ריצות ומסופקת גם במידות גדולות. החזייה תוכננה באופן שמעניק ריצה כמה שיותר חלקה ומקטינה קפיצות של החזה במשך הפעילות. כל זאת לצד שמירה על נוחות מרבית הנובעת משכבה פנימית נטולת תפרים ורכה במיוחד שמונעת מצבים של שפשוף וחיכוך יתר. כמו כן לחזייה בד מנדף זיעה שמתייבש במהירות, ורצועות מרופדות ורחבות מכווננות למבנה הגוף של כל אחת. לנוחות ולתמיכה מרבית לחזייה יש סגירה כפולה עבור אזור השכבות ואזור הגב, אשר לובשים אותה בדומה לכל חזייה אחרת עם פתיחה פשוטה וקלה מאחורה.
  • חזיית ספורט לחזה גדול של Shock Absorber מדגם Multi Sports Support מספקת מענה לכל סוג של פעילות ספורטיבית ולכל גודל של חזה. החזייה עשויה מבד נושם שמנדף זיעה עם עיצוב בצורת איקס בגב המעניק רמה גבוהה של יציבות באזור החזה ומקטין באופן משמעותי תנועה וקפיצה של החזה לאורך פעילות גופנית. בנוסף, מדובר בחזייה נוחה במיוחד עם חלק פנימי נטול תפרים ומאוד רך המונע חיכוכים ושפשפת. זאת לצד רצועות כתפיים מרופדות ורחבות שניתן להתאים אותן לכל מבנה גוף,  וגב פתוח עשוי רשת המעניק רמה גבוהה של אוורור. 

הזמנת חזיית ספורט

הזמנת חזיית ספורט תומכת למידות גדולות מוצעת בקלות ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן להזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בבני ברק או צרו קשר עם פרוראנר בטלפון 03-5545453.

BODYGLIDE למניעת שפשפות בריצה

70 49

GU – Energy Gel ג'ל אנרגיה

8 7

Hoka Challenger ATR 5 נעל ריצה משולבת לגברים הוקה

629 428

Ice Power Cold Gel + MSM 100mg

127 86

Ice Power Cold Gel + MSM מ"ג 200

200 136

Ice Power Hot Warm Gel 75ml

107 73

Ice Power Sport Spray

141 96

Ice/Hot to go RUN FREE

279 190

INOV 8-RACE ULTRA™ 270 W נעלי ריצת שטח לנשים

391 199

INOV-8 F-LITE 235 V2 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

433 299

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

Inov-8 F-Lite 260 נעלי אימון פונקציונלי לנשים

518 311

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות
Sidebar
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.

מתלבט איזה נעל לבחור?
דבר עם מומחה לנעלי ריצה
ללא עלות!