בלוג

טריאתלון בדרך שלו

טריאתלון בדרך שלו

MYWAY מיועדת לכך שקודם כל תיהנו בטריאתלון, באיירונמן ובכל רגע של ריצה, שחייה, רכיבה. זוהי הקבוצה של אריאל הלר, איש ברזל מדופלם, שחרש את העולם וחווה כמעט כל אתגר ספורטיבי אבל מקפיד לאמר: "אני מטיף לאנשים ואומר שספורט לא צריך להרוס את החיים אלא להביא להם הנאה ואורח חיים בריא במקביל לחיי משפחה ועיסוקים נוספים. אסור להיות פנאט לספורט ולאבד פרופורציה. הספורט הוא דרך חיים לשמור על הבריאות בצורה מהנה"

הטיפ המפתיע שאתה לוקח עמך אחרי שיחה עם אריאל הלר הוא זה שאתה לא צריך להרוס לעצמך את החיים בשביל ספורט. האיירונמן הלר, שמנהיג קבוצת טריאתלון של קרוב למאה איש ואשה, שמחזיק בחולצה השחורה של Noresman מנורווגיה, תחרות איש הברזל הקשה בעולם, שרץ עשרה מרתונים בעשרה ימים רצופים, 15 פעמים איירונמן ופעמיים אולטראמן, שסוגר כבר כמעט עשרים שנות טריאתלון, קורא לנו לקחת הכל בפרופורציות.

"אני מטיף לאנשים ואומר שספורט לא צריך להרוס את החיים אלא להביא להם הנאה ואורח חיים בריא במקביל לחיי משפחה ועיסוקים נוספים. אסור להיות פנאט לספורט ולאבד פרופורציה. הספורט הוא דרך חיים לשמור על הבריאות בצורה מהנה. גם ההישגיות חשובה ומועילה אבל היא לא מהות החיים. נתקלתי בלא מעט אנשים שנכנסו חזק מדי לעניין ואז זה יכול להוביל לבעיות אישיות שונות, מוביל להתחרפנות ואז זה נהיה כמו חברות בכת. כמו סם. צריך לעשות הכל במינון כדי שזה ישמור עליך ולא יזיק לך. כמו כל דבר בחיים".

קבוצת MYWAY קיימת מאז שנת 2011 והיא שמה דגש על הצד החברתי וההנאה יחד עם מקצועיות ותחרותיות ברמה גבוהה,  אבל למי שמעוניין יש בקבוצה גם מחלקה מקצוענית עם צוות מאמנים מיומן. הטריאתלטים של MYWAY שוחים בבריכת כפר המכביה, רוכבים בשבת בארבעה פלטונים שונים המחולקים לפי רמות, כל פעם במקום אחר, ורצים בפארק הירקון. הגילאים הם בעיקר בין 30 ל-50.

אופניים, קרדיט: קסניה דמירוב
אופניים, קרדיט: קסניה דמירוב

משפחת איירונמן

אריאל מתגורר בגבעתיים עם בת זוג וארבעה ילדים, יליד קיבוץ בארות יצחק, שם התחיל בשחייה. "אחרי הצבא פשוט שמרתי על כושר וכך נכנסתי לעניין הטריאתלון יחד עם האחים שלי. אנחנו שלושה אחים ואחות שעושים איירונמן וכבר קיבלנו מכתב מגינס שבכך קבענו שיא גינס על עצם זה שארבעה אחים הם אנשי ברזל. מתישהו זה נהיה גם עסק משפחתי".
 
אבל כפי שכבר הבנתם, אריאל הוא לא אחד שימלא את היממה שלו בעיסוק אחד בלבד. עד שנת 2011 הוא היה בעל חנות ספרים בטרם עשה הסבה: "אני גם אוהב לקרוא המון וגם לעשות ספורט אבל תחום הספרים הלך ודעך ונהיה מסחרי יותר ויותר אז פחות נהנתי. נכנסתי לעולם הטריאתלון וראיתי שטוב ושזה שואב ממני את כל האנרגיות ושהולך לי טוב אז סיימתי עם החנות".
 
אז הטריאתלון והספורט הם הייעוד שלך בחיים?
 
"לא. זה לא ייעוד. זו עבודה. את הייעוד שלי בחיים טרם מצאתי. אני פשוט עובד ונהנה. אני כבר עשרים שנה בטריאתלונים ואיירונמן אבל אני מקפיד לעשות רק ארוע גדול אחד בשנה. גם אני לא פנאט בעצמי ואני חושב שצריך להשאיר מקום לעוד דברים בחיים. יש משפחה עם ילדים, טיולים, קריאה, בילויים. יש אנשים שלא יוצאים לבלות בגלל הספורט אבל אני עושה הכל רגיל. נכון שלפני תחרות משמעותית לא יוצאים ערב לפני אבל רוב הזמן צריך לעשות הכל".
 
ואריאל אכן עושה כמעט הכל, מתברר: סקי, צניחה חופשית, שחמט, קראטה ועוד. "לא להתמקד רק בפעילות אחת" הוא ממליץ.
 
שחייה, קרדיט: קסניה דמירוב
שחייה, קרדיט: קסניה דמירוב
שחייה, קרדיט: קסניה דמירוב
שחייה, קרדיט: קסניה דמירוב

להתראות במרתון ובישראמן

ומה בתכניות של הקבוצה? Ironmanבטבריה בנובמבר, מרוץ איל ברמת השרון, ישראמן באילת, מרתון תל אביב, ובקיץ הבא רכיבת טרנס-אלפ בהרי האלפים Ironman ויטוריה בספרד. העיקר שיהיה מגוון ובהנאה.
 
קרדיט: קסניה דמירוב
קרדיט: קסניה דמירוב

עשה לכם חשק לצאת להתאמן? הנה כמה מוצרים שיוכלו להתאים לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *